loading...

Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm Mp3 Télécharger

Share
Add
  • Published on Nov 7, 2018

  • Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm özeti: Yiğit’i kurtaran Tahir baba olma sevincini yaşıyor. Ne pahasına olursa olsun Yiğit’i geri vermemeye kararlı olan Tahir, bunun için her şeyi yapmaya hazır. Tahir gözünü karartmış olacakları beklerken, Vedat’ın harekete geçmesine kim engel olacak? Saniye oğullarının başına bir şey geleceğinden endişelenirken kendi başındaki derdin farkında değildir. Saniye’nin karşısına çıkan Fikret, onu geçmişten gelen büyük günahıyla yüzleştiriyor. Saniye’nin büyük sırrı ne? Tahir ve Nefes Vedat’tan korkmadan yaşamaya kararlıdır. Onlar hiç tatmadıkları mutlulukları yaşayıp, aile olmanın tadını çıkarırken, Vedat hain planlarını gerçekleştirmek üzeredir. Vedat’ın Nefes’e dair elindeki büyük koz ne? Sen Anlat Karadeniz Ben Anlatınca Deli diyorlar Yapım - Sinegraf Yapımcı - Osman Sınav Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav Senaryo - Erkan Birgören Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye) Sen Anlat Karadeniz YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/J6yFwE atv Resmi YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/dmrDLN Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası; https://goo.gl/LpZM4g
  • Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm tags

Comments

  • Nisa Kekec
    Nisa Kekec 5 months ago

    Bu diziyi birinci bölümünden ihtibaren izliyenler burdamiyiz?

  • Ferid Agakiwiyev
    Ferid Agakiwiyev 5 months ago

    Asiye gibi bi yakınım olsa diyenler

  • zeynep usta
    zeynep usta 5 months ago (edited)

    Fatih dizide yokmuş gibi davranıyolar berrakla daha çok ön plana çıkmaları lazım!!!

  • Emir HD
    Emir HD 5 months ago

    İlk Bölümünden İtibaren İzleyenler Burda Mı ?

  • sabina muradova
    sabina muradova 5 months ago (edited)

    Asiye:Hayurdur Saniye hanum noldi??

  • Damla Rozea
    Damla Rozea 5 months ago

    asiyenin yürüyüşüne bi tek ben mi bayılıyorum 😂

  • - Oremi!- ovalı
    - Oremi!- ovalı 5 months ago

    Vedat arabada deliriyo ya şoförde hiç bir değişiklik yok artık alıştım bakışı atiyo nsnsnsnsn

  • nigar rzayeva
    nigar rzayeva 5 months ago

    V-benimi özledin tahir?

  • Filiz Engin
    Filiz Engin 5 months ago

    türkan bugun vedatın cayına tukuruyosa yarın sıcar benden demesi :))))))))

  • Zeliha Atil
    Zeliha Atil 5 months ago

    Herseyi iyi güzel ama türkanin çaya tükürmesi süper degilmiydi??? Kadinin dibisiiiiiiin 😂😂😂😂😂

  • şirin asanov
    şirin asanov 5 months ago

    Yaa cok saçma oldu vedat neler yapıyor polisler yakalamiyo ama nefesin bi oldurme teşebbüsune hemen polisler geliyor

  • sabina muradova
    sabina muradova 5 months ago

    Mustafaaa?😃

  • Nurullah Menek
    Nurullah Menek 5 months ago

    Sen anlat karadenizi sevenler beğeni atsın

  • sak delisi
    sak delisi 3 months ago

    Artık biriyerde nefes görünce yanına tahir yazıyom💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

  • aliya
    aliya 5 months ago (edited)

    47:40

  • Aişe
    Aişe 5 months ago

    Azərbaycan trendlərində 1 oldu....təbriklər😊

  • Konul Abdullayeva
    Konul Abdullayeva 5 months ago

    Seviyorum bu diziyi sevenler burdami

  • sabina muradova
    sabina muradova 5 months ago

    Asla umudunu kaybetme ama hic kaybetme😞😞😔😔😔😔

  • Alesia Kola
    Alesia Kola 5 months ago

    Asiye sevenler burda mı ❤

  • İkra Ecrin Uzun
    İkra Ecrin Uzun 2 months ago

    Osman sınavı ve bu dizide oynayanları tebrik ediyorum sizlerde tebrik ediyorsanız beğenin